Przedszkole nr 215 jest czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:00 - 17:15
Godziny odbioru dzieci z przedszkola:
12:30 – 13:00 15:00 – 17:15
Rano:
7:00 – 7:30 – wszystkie grupy w sali grupy II ,,Kotki”,
Od 7:30 – grupy: I ,,Biedronki” i III ,,Motylki” w sali grupy I ,,Biedronki”, grupy: IV ,,Słoneczka” i V ,,Kropelki” w sali grupy II ,,Kotki”,
Od 7:45 – grupa IV ,,Słoneczka” w swojej sali,
Od 8:00 – grupa V ,,Kropelki” w swojej sali,
Od 8:15 – wszystkie grupy w swoich salach.
Po południu:
Do 15:45 grupy u siebie w salach.
Od 15:45 grupa III ,,Motylki” w sali grupy I ,,Biedronki”,
grupa IV ,,Słoneczka” w sali grupy II ,,Kotki”,
Od 16:15 grupa V ,,Kropelki” w sali grupy I ,,Biedronki”,
Od 16:30 wszystkie grupy w sali grupy I ,,Biedronki”.
ramowy rozkład dnia
7:00 – 8:00
Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe.
8:00 – 8:15
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.
8:15 – 8:30
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
8:30 – 9:00
I śniadanie.
9:00 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne zgodne z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
10:00 – 10:15
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
10:15 – 10:35
II śniadanie.
10:35 – 12:15
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowo-ogrodnicze, spacery i wycieczki, zabawy swobodne. W przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w salach.
12:15 – 12:30
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
12:30 – 12:50
Obiad – I danie.
12:50 – 14:15
Relaks. Słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie (Dzieci młodsze). Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna. Zajęcia dodatkowe (Dzieci starsze)
14:15 – 14:30
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
14:30 – 15:00
Obiad – II danie.
15:15 – 17:15
Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna, kontakty okolicznościowe.